b-day party

20 års fest igår som sagt. mycket roligare än jag tänkt mig om jag ska vara ärlig. ibland undrar jag varför man ska tänka på hur kvällen kommer bli och bara ta det som det kommer. jag var iallafall väldigt taggad och egentligen spelade det ingen roll vart jag befann mig, hehe! Klasskompisar, släkt och lite annan blandat kompott var där. Jag tycker att stämningen höjdes när alla hade fått i sig dricka då blev plötsligt att mycket roligare. Hade dock inte behövt den där shoten :) men vafan, lever en gång.

Senare drog jag till mina friends och vi begav oss till stället på stort o. Roligare har jag haft men jäävlar vad vi dansade, som det inte fanns någon morgondag! Betydligt bättre utan klackskor vill säga, men nog inget jag gör om. Kanske om snön fortfarande är kvar, men saknar klackar!! lite naket utan.. Gillade INTE dj:en, han var brutalt dååålig. Saknar alla andra som varit nu med bra musik. Därför fick vi hela tiden önska låtar för han hade visst ingen aning om vad för låtar som är "inne" nu ;) ingen hit. Kvällen slutade med käk, fyllebråk & som vanligt lite andra grejjer som jag inte tänker nämna. Vaknade lite efter ett och varken bakis elller trött var jag.

MEN MEN, jobbat kväll. Lite personal och självklart SKIT mycket bilar att man inte hinner med att vara två personer i service. Varfööör!!? borde man inte schema lägga en till jävel för vi kan faktiskt inte klona oss. Studiedag imorgon, ångest när jag tänker på skolan. Lust att vara hemma en vecka till. vill att veckan ska ta slut så jag kan få min mobil. längtar.

jag är kär i idol eriks "higher" lovet it!!!


b-day kid and me


jacob jag och frida


älskling, ibland gör man misstag. misstag lär man sig något av.
du är för alltid bäst. finns ingen som dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0