Black or White

Startade dagen med träning klockan 10.00 ångrar det inte en sekund. Okej.. det var lite jobbigt när klockan ringde men när man väl kommit upp och satt på sig träningskläderna känns det så otroligt skönt och vi ska inte snacka om hur det känns efteråt. Tror inte dagen kunde ha börjat bättre för nu är nämligen humöret på topp och energin sprutar. Vet att vissa tycker det är så jobbigt att träna på morgonen, men det är på morgonen man får bäst resultat och det är inte så jobbigt som man tror. Har man kommit in i rutinerna tycker jag inte man ska ge upp. Något annat som är bra är att man hela dagen fri till att göra vad man vill. Slippa få ångest för man inte orkar dra ner till gymmet senare på dagen för att man stoppade i sig lite godis igår... Alla kan om man vill.
Nu har jag iallafall kommit in i mina rutiner. Nu mår jag som bäst. Jag blir glad av det helt enkelt, efteråt. Nu känns det som man är värd en belöning, men icke. Blir jobb några timmar för min del nu! och ikväll ska tänkte jag och mina vänner laga lite mat och bara ha mysigt.

Något som är helt otroligt är att det inte blir utgång idag. Första veckan sen jag fyllde 18 och det känns jobbigt faktiskt. Jag älskar att gå ut och dansa och träffa folk. Har ingenting med alkoholen att göra faktiskt. Bättre att tagga till nästa vecka! Kanske blir bättre fest då, vem vet? :)
Nej nu måste jag bege mig till jobbet. Kössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0