divisionjetter

tänkte skriva en rad här o berättat varför jag e så tyst:)

igår vakade jag tidigt o gick till frissan och gick hem med en aning fräschare hår. behövdes! känns väldigt kort nu. Efter det träffade jag tjejerna för en fika på mingan. Always! hela dagen spenderades med f, hon sov över och vi snackade tills klockan var halv tre. F frågade mig: Vad spelar du i? Jag svarade: Divisionget. Ingen kommer någonsin att förstå förutom vi =)

försöker sammanfatta kort, dagens planer var inte mycket. fixat lite gott tills imon blandannat :) b-day fest hos ricco jö. Jag är festsugen!!! ska bli roligt. annars har jag lekt med en röv hela kvällen lång!! grannen e hade fest som vi kraschade hos en stund även. :)

blir inget mer nu för sängen ropar strax !

some nyårs pics på söta chicas








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0