pink slippers

Oääääändligt lång skoldag idag. Idag var det två föreläsningar som stod på schemat det tog sammanlagt tre timmar! Därför känns dagen som den längsta dagen ever. annars är helt slut efter träningen, skönt att få komma igång igen efter alla trökiga sjukdomar. Inget vi gillar! något som var tråkigt är att mina vänner överväger på att byta gym! NO WAY! hoppas inte alla slutar nu, har nog alltid kvar l & h. Men jag är ju inte och tränar för mina kompisars skull utan för min egen men självklart är det kul att träna tillsammans.

Imorgon blir det en fika med helen! long time no se :) blir nog en lunch för min del, sen träning på atletica. kommer bli en hel del smaskiga hemligheter som skall delas. ska även kika i några butiker efter en liten ett års pressent till min pojkvän. har en liten idé som jag skall checka lite närmare hade jag tänkt. någon som har något bra tips annars? på tal om mannen som jag skrev om i inlägget igår berättade jag den lilla historien för e idag i skolan. "Han hade en påse innanför brallorna, det är inte jätte normalt" Då säger e, men vaa? min pojkvän har alltid saker där.. haha plånbok och nycklar osv.. haha grava på mig och sa jag tror inte vi snackar om samma sak där va!! vilka nötter.

beundrar skarpt mitt köp igår tog en sleten bild nyss endast för att skryta lite.
lägg märke till mig rosa tofflor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0