No life

Jäklar! vad dagen har gått snabbt idag trots att jag varit otroligt rastlös. jobb och träning är det enda "riktiga" som hänt idag annars har jag legat framför soffan som en soffpotatis. Vem har lärt mig det tro? om inte lilla r. Jag älskar att träna det är något som verkligen gör mig glad, syftar mer på dans/step och alla möjliga pass. Men himmelriket hade nog varit i stockholm. Vill inte veta vilka pass dom har där. Atletica är ju det enda som finns i mina tankar och om jag ska vara ärlig har jag tröttnat en del på passen även fall jag älskar omgivningen och samhörigheten där. Det börjar bli uttjatat nu. Tänk så mycket som finns där ute som jag inte har en aning om? blir lite smått deprimerad när jag tänker så. Men varberg är så jävla litet. Här kan jag inte bli en bra instruktör!!
ta mig härifrån. Som sagt är det de jag ska bli, instruktör och personlig tränare. Det är något som jag tycker är skit kul, kost och skit! tror inte jag kommer att ändra mig!! :) snart slutar jag och då jävlar! kanske borde skapa en träningsblogg istället?

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0