Jajjamen då var jag här igen! Inte varit något bloggande på sista dagarna nu här i l-staden. Men tänkte skriva ett litet inlägg nu om dagarna här. Nyår började hos vännen med stort A. Där befann sig ett knippe härliga tjejer samt en massa alkohol! Bordet var dukat och bordsplaseringen utdelad. Ingen stor förvåning vad jag satt iallafall, haha. Tre rätters middag var på g, kan inte påstå att det var värt 140 kr eftersom jag åt varken förätt eller efterätt. Är väl för van vid våra traditioner här hemma. Måste erkänna att det som gjorde mig mest besviken var vissa sura miner och ingen musik. Kan inte påstå att jag var med i alla heta diskussioner om folk, ville helst slippa höra saker så stängde mer eller mindre av mina öron. Men försökte liva upp stämningen med musik, men tog sin stund innan tjejerna ville sätta på något, haha =) På väg till tööört smällde snyggingen N en bunt raketer vilket var mysigt och mycket roande för förbi gående som bara stod och kollade. Mycket underhållande! Det är något vi aldrig har gjort hemma hos oss iallafall, för mesiga för det kanske. Väl framme vid töört spelades många låtar som inte alls hörde ihop med nyår som exempelvis Realase me... Nyårskyss fick man iallafall ♥
kvällen slutade runt halv 4 för våran del med lite efterfest hos en kompis.

Dagen därpå mådde jag faktiskt helt okej. Vi kollade på film hela dagen och en annan man kom och gjorde oss sällskap med morötter o dipp.

Har även hunnit träffa snyggingen frick när jag varit här. Får göras om nästa gång jag kommer! Nu ska jag in till stan och förhoppningsvis fixa min klocka och köpa ett par mysiga duntofflor om jag hittar, hihi. Saknat ett par sen jag råkade tvätta de och de förstördes helt o hållet. Typiskt mig!!

KYSS


Kommentarer
Postat av: ...

fan vilken tråkig nyår du måste haft.. går ju inte skriva mer negativa saker om en nyårsmiddag!!

2010-01-08 @ 19:10:43
Postat av: Olivia

instämmer helt!:)

2010-01-09 @ 00:41:21
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0