i'm flying

Känns som jag gjort mycket denna torsdag. Började med skolan i 40 minuter sen när jag kom hem satte jag mig framför datorn och skrev mitt psykolgi arbete. Nästan klar!:) eller en jävligt bra bit på vägen. Sen hann jag till och med däcka framför tvn i två timmar, det är nice! Vaknade, lagade middag och satte mig vid psykologin igen. Jag känner mig så jävla stolt. Men bara för det är ett roligt arbete måste jag erkänna, inget annat. Man ska skriva om en psykisk sjukdom och då valde jag tvångstankar. Syftet med det var väl för jag själv lite smått lider av det och det är faktiskt otroligt intressant. Nördglasögonen på!!!!
Sen var det dag att traska ner till skolan. Öppet hus var på G, och vi i vårat UF företag skulle vara där och försöka marknadsföra oss lite. Kan inte påstå vi fick speicellt många intresserade, men 5 stycken ungefär på en timma? om jag räknar med två lärare och min pappi, haha. Ikea nästa!!

Nu ligger jag helt däckad, IGEN. Träning klockan 19.00. fan den bästa timman idag. tiden rann iväg och på detta passet utnyttjas varenda minut. och känner redan nu hur benen värker. tränaren är helt klart bäst och vet hur man puschar!!! Go anna! Imorgon blir det att åka till mitt andra hem, i en annan stad. p a r t y f e e e e l i n g s . .
Men först alltid en dusch inte lukta usch.. nej, nu spårar jag snart ut.. Köss mina darlings!

mina medkompanjoner alvina och emelie. synd att man inte ser hållaren bättre.


vårt snygga bord. och vår ambitiösa affärsplan, naaaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0