let the music play

hello my winterland now am i here... =)

Sorry, har den låten på hjärnan. Men denna gången har jag o fiona haft en på hjärnan dock med engelsk text. Varberg är en vit stad för tillfället, vägarna är som isbanor och man kan knappt gå innan man halkar till, lite cute!! Började denna härliga dag med en promenad till f. Kände verkligen för att gå ist för latmasken själv. Blivit allför lat senaste tiden, men kan ju skylla på att jag vart sjuk. Men det är ren sanning också! träffade även ido där som skulle pysa till jobbet. Lite avis eftersom jag inte har jobbat någonting nu på senaste så trånar nästan efter att jobba om jag ska vara ärlig. Well well, vi kollade u-tube klipp på fula danser. Försökte få lite inspiration till min egna dans jag ska göra som projektarbete. Lyckades ganska bra, en liten början fick jag till. Kände att det var nog, måste börja någongång och nu när jag lyckats kommer det nog gå snabbt bara jag lägger ner tid på det.. Önsketänkande, javisst. Jag lagade även jättegod mat till oss pasta med ost/skink sås. Smarrigt! Sjukt enkelt för er lata människor... hyrt film har vi också gjort. 4 hela gånger har vi varit på Hemmakväll och gjort diverse saker. En av dom var iallafall och hyra film. Vapenbröderna, helt bra faktiskt. Vissa gillar dom, andra inte.

Nu har jag precis kommit hem. Skitkallt! Men ska inte klaga, nästan första gången vi har snö. Fick faktiskt en liten suprise när jag kom hem, nämligen att pappa fixat min dator. Den går snabbare nu :) förhoppningsvis fungerar ljudet och u-tube klipp lika bra. Hope so, så slipper man lämna in den. Den var lite smått kraschad, haha.

Ny dag imorgon. Min dag börjar 10.00 hos frissan. Kanske någon nytt, vem vet?
förresten, så har jag o älskling nääääästan ett år idag. 11 månader för att vara mer exakt, jag älskar dig fortfarande hihi. Men fler månader blir det, för det är fan du o jag de ska va!


glömmer aldrig när jag fick denna bilden. Du var helt enkelt för bra för att vara sann! <3

Kommentarer
Postat av: Aris

Det måste ju vara för att "Skara" skymtar uppe i hörnet, gladare än någonsin haha

2010-01-09 @ 13:07:33
Postat av: olivia

Ja!! det var egentligen han jag menade :)

2010-01-09 @ 15:36:45
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0