mycket känslor

Jag har verkligen inget hopp längre. I dessa situationer sjunker mitt självförtroende till zero.
Det kommer inte längre finnas någon som berättar hur mycket man älskar en osv. Hur länge ska jag kämpa och kämpa utan att få någonting tillbaka? Nu har mina vänner gått och det är nu mina känslor bara forsar ut. Känns som jag ändrats när det gäller mina känslor. Jag känner mig starkare med mina vänner. Tur att jag har underbara sådanna. Love u all! Utgång imorgon är dock mycket tveksamt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag finns här för dig gumman.

Du kan ringa vilken tid på dygnet, jag svarar alltid. Glöm inte det! Älskar dig vännen <3

2010-02-01 @ 00:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0