National target

Precis kikat klart på tredje Falk filmen 'national target'. Den måste varit den bästa falk filmen jag sett dock en aning sorlig i mitten. Självklart, kunde inte hålla mig. Tänker inte ens skriva vad som hände, det kan ni lista ut. Ni som såg den förstår ju.. S var här innan med och myste med mig, hjälpte mig med lite historia skrivande. Vi pratade om mycket som hade hänt på senaste. Mycket att ta igen ;)

S, du gör mig alltid på så bra humör. Du skriver alltid så fina saker till mig, du gör alltid fina saker till mig. Du har ett gott hjärta med massa kärlek. Uppskattar verkligen dig!
När jag behöver dig ger du mig kramar och får mig att må snäppet bättre. Kommer aldrig glömma när du cyklade hit när det var kolsvart ute med ett fint kort och kakor. Det var nog det finaste någon gjort för mig! kommer aldrig glömma det. Du är en bra vän och tacksam att jag har dig! det vet du. Idag fanns du där när jag fick höra en dålig nyhet. Något som gjorde mig väldigt ledsen.. tog inte lång tid innan du fick mig att skratta. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Nu orkar jag inte skriva mer, känns som jag inte orkar någonting nu. Godnatt och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0