new header

Gissa vad glad jag blev när jag vaknade! jag trodde att snön hade smält bort. När jag vaknade på natten tycktes jag höra att det regnade. Men när jag stiger upp ser jag ännu mer snö.. vad händer? snökaos till max. Något annat som också var mindre kul var att jag mådde dåligt idag också. Knip i magen, samma som igår. Kan det bero på att man tränar för hårt? Exakt så kände jag mig igår kväll så där har ni anledningen till varför jag inte orkade skriva godnatt inlägg.

Höll på hela kvällen igår och försökte fixa med bloggen! Tack L, Jag är skitnöjd. Vad tycker ni? mycket bättre än mina förväntningar. Något som jag kan vara glad över iaf. Något annat väldigt roligt igår var paradise, tyckte det hände otroligt många störa saker där? Kristoffer? vad har hänt med honom? han som var så fin. Han sjönk lite i mina ögon där. :) Nu har han pussat på alla tjejer i hela huset.. eww. inget som lockar mig ;) sista avsnittet på tisdag.. tråkigt att man inte kan sitta o skratta åt något så patetiskt längre. Kikat serier hela dagen och pluggat! skönt. Nu tänkte jag ta en dusch, sen återgår jag nog till svenska pluggandet. Prov på fredag som ni alla vet nu..

Imorgon är jag ledig och mina planer ser ut som följande:
  • Träffa min älskling alvina
  • Stan
  • Träna
  • Plugg
  • Träffa lollo
  • Wicmatch med simone och caroline
INTRESSANT JAVISST!!
En favorit just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0