ögongodis

Brudarna åkte hem för en stund sen. Lagat tacos och hallonpaj!! Blev egentligen bara massa hallon i en form i ugnen. Blev lite för lite smuldeg, men det var gott ändå. Sen var det längesen jag åt tacooo med, vad jag längtat. Det är jag värd idag känner jag efter slit på gymet och jobbet. Nu kommer det upp svart på vitt. "belöningen" jag snackade om innan, lite paj och lite godis igår. neröö, det skadar nog inte mig. skulle haft en sovkompis idag, hade jag verkligen behövt för jag behöver kramas som mest nu. Men det var en viss tjej som inte våga cykla hem ensam så blev d i s s a d .

Sitter och roar mig med att kolla lite bloggar och kläder på olika sidor. Blir lite smått förälskad och jag önskar jag hade pengar så jag kunde köpa vad jag ville. Den första klänningen kostar drygt 3000 lappen.. Ville dela med mig av 3 favoriter. Me like!


De två sista klänningarna är samma. Men ni måste erkänna att de är fina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0