P L A Y M Y S O N G

Ååh! Tack Freya för du hade svaret på min fråga. Nämligen gått runt och sjungit på en låt som jag inte kunnat lista ut namnet på. Men så hörde jag den på jobbet så frågade jag alla.. tappade nästan hoppet. Men gav ändå ett försök och började sjunga den för f istället och så visste hon vilken det var!! HAPPY!

Förövrigt så vill jag tacka Jonna för en super trevlig kväll! Och jag ångrar inte att jag gick ut förutom att jag fick en nedrans förkylning. Sitter här och snorar och har ont i halsen. Hade ju inte så mycket kläder på mig igår heller.. Tydligen 13 minus grader, attans!! Så kvällen slutade vid 2-tiden redan. Tar igen det nästa helg förmodligen. Lovar att min bästis fiona är på, eller vad säger du? jag skulle kunna sätta klackarna i taket redan ikväll bara när jag hör lite musik vill jag bara dansa...

Annars idag har jag bara jobbat. Ks kommer hit sen och ska göra mig sällskap inatt. Blir mys och falkfilmen : )
Lägger upp lite mer bilder ikväll men här är två. Visar ju verkligen vilken galen förfest det var..




Nyfunnen vänskap, mycket trevlig brud!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0