RASTLÖS

Hallå bloggen!

Känner mig så otroligt uttråkad nu så det finns inte. Men det gör man väl alltid när man inte varit 100 procentig? Känner mig jäkligt ensam just nu. Kan inte ta mig någonstans i detta snöoväder och ingen kan ta sig hit. Tacka mina föräldrar att jag bor långt från stan. Jag kan inte träffa b-friend, kan inte hålla om syrran. Ne kan fan inte göra så mycket nu :) så känner mig lite borta. Dagen har jag ju bara spenderat i soffan som en potatis varken rört mig eller tränat, haha. Men morgondagen kommer definitivt inte vara lika tråkig. Har en del planerat återstår bara om jag orkar göra allt. Men får väl fortsätta kvällen vid datorn och känna mig ensamast i hela världen :) Puss alla mina grisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0