u goot me good

åh.. vaknade upp idag med hopp om att snön skulle vara borta men icke. Det är det första jag gör när jag vaknar, försöker kolla ut på min balkong om snön ligger kvar. Det är just det som gör mig så glad, för det ligger ingen snö på balkongen men om man kollar ut finns det fortfarande mycket.. Har nog aldrig varit såhär mycket snön innan?
Well well, idag vaknade jag upp med halsont så stannade hemma. Nu mår jag bättre i halsen, men något vi inte ska prata om är min svank. Har så förbannat ont i den, andra dagen nu. Så känner att jag måste ligga ner, så ska försöka ta fram lite plugg så jag inte hamnar efter. Prov på fredag också! Helt plötsligt finns det för mycket plugg och vet inte vart man ska börja. MEN nu är målet i sikte ;)

Ska ta en promenad sen, träffa k och så får vi se vart dagen för mig. Jag ska iallafall spendera den mesta tiden i min säng. Paradise och andra avenyn tonight!! (: paradise, var ju grymt kul igår. pinsamma händelser och mycket drama. Like it. Hoppas musen åker ut idag!!


tröjan som jag beställde från hm katalogen. ge mig sommar nu!

Kommentarer
Postat av: sportmallan

söt den var!

2010-01-26 @ 19:58:46
Postat av: Olivia

ja den är skitsöt!!:) sommar feeelings

2010-01-26 @ 20:08:52
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0