work baby

2 timmar en kvart jobbade jag idag. Visst kan tyckas vara otroligt lite och tråkigt, men eftersom jag knappt får några tider så tar jag allt jag får. Lugnt var det också :) en liten rush såklart, men det gick bra utan några konstigheter. Goa personer som jobbade idag så det gillar vi! Tänkte att jag hann med ett litet inlägg innan jag ska pysa iväg till bion, det blir pappsen som gör mig sällskap. Hans julklapp från mig! Det ska tydligen vara 3D också, så det tycker jag ska bli mycket spännande, hihi. Minns knappt sedan jag var på en 3D film. Har vi ens haft det i varberg innan? Nu ska jag poppa lite popcorn innan vi går!
ha en mysig kväll allihopa! imorgon börjar allvaret för LBS. kössi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0