YES YES YES

Gladare än någonsin. Äntligen beställt en mobil!! Nya LG, en rosa variant. Eftersom jag promt var tvungen att ha en rosa mobil så har de skickat efter en och förhoppningsvis kommer den i mitten på nästa vecka! har ju fått veta nu att touch mobiler inte är de bästa för dom som smsar mycket men, får ta det problemet då ;)

Snyggingen caroline gjorde mig sällskap iallafall. Skönt att stockholms bruttan är hemma igen! Då har man chans att träffa dig igen. Wiho! Snart ska jag väl börja göra iordning mig inför kvällen, leta upp något att ha på mig. Har ju inhandlat en del nya saker de senaste dagarna : )

tror den såg ut såhär. haha!

Kommentarer
Postat av: Han som sålt mobilen!

Hoppas du är nöjd med mobilen! :)

2010-01-31 @ 20:43:15
Postat av: Olivia

Mer än nöjd.. ;)

2010-01-31 @ 23:39:41
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0