l-brud in town!

Första l-bruden har anlänt varberg. Dock kommer hon inte spendera sina heta nätter hos mig utan hos någon annan. Damn! Men imorgon kommer min brud som ska hålla mig sällskap i helgen.
Lördag ytterligare en till - kanske två viskade en liten fågel i mitt öra.

Mötte upp alicia on my work för var där och fixade lite stuff. Sen hämtade min snygging havasi upp oss och så åkte vi till paggan och fikade. Eftersom jag och havasi inte träffats på ett bra tag så hade vi lite skvaller att gå igenom. Många utav dem var lite smakade lite bättre än vissa andra om man säger så ;)
Tror faktiskt alicia tyckte det var lite intressant.. Eller? " - Är alla inavel med alla här elle? " Ahh, tyyyyyyyp... *smile* Hon vet snart allt kan jag lova.

Efter trippen på stan åkte jag och havasi hem till mig och bakade kladdkaka. Fyfan vilket bra team vi var.
Och fyfan vilken träning det blev efteråt. Vi åkte och träffade julia på gymet och körde lite styrka innan ett extremt svettigt zumba pass! Tror de gillade att jag släpade med dem dit. shaky shaky!!

Nu är jag trött och tänkte röra ihop en snabb omelett till kvällis.
Imorgon - Jobb. EMMA. party. HOFFMAESTRO = Fuckin' good




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0