Nu har jag och min fina vän louise bakat...

Hejhej!

Nu har jag och min fina vän louise bakat ost och skinkpaj. Har även en äppelpaj i ugnen som ligger o gottar sig ;)
blev lite rädd en minut att pajerna var helt brända för när jag gick ner till köket och kollade så såg dom ut att vara helt svarta. Då tänkte jag "Nej vafan ska erik äta imorgon på lunchen?!" Tänkte inte ens på att jag inte ätit någon kvällsmat. Omtänksamt eller vad? ;)

Mötte upp l vid p-dammen innan så gick vi en lång pw genom breared till coop. Vi sket i styrkan eftersom vi bärde tunga matkassar hem. Hurtigt!!;)

Nu kurrar magen så vi ska gå ner och äta lite. Snart hämtar e mig också, mysigt det ska bli att träffa honom. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0