pissed.

Så känns det nu.
Jag ville ju så mycket.
Jag ville bara åka från varberg för några dagar.
Jävla jobb.


Finns inte mycket att göra åt. London får helt enkelt vänta. Ska gå runt och hoppas att jag får några dagar ledigt så jag kan smita iväg. Lär inte bli så nu inför w & w, fast å andra sidan är det den roligaste helgen att jobba på så får se det så istället. Kom iallafall precis hem från jobbet inte mycket att hurra för idag faktiskt. Fy säger jag bara!
Igår spenderade jag kvällen med mina små sjuklingar s och olivia. S hostar sönder. På mig, på olivia och på allt.
Så hoppas fan inte jag blir sämre nu när jag börjar må bättre. Hade varit pricken över i:t alltså, haha! 
Ikväll blir det nog äta ute på något ställe, kanske ett glas vin. I need it, i can feel it!  De som läser min blogg vet ju vilken abstines jag brukar få. En zipp, ett rus ;)

Precis duschat och fixat mig lite. Hade tänkt att åka ner och kolla in coop, lite smått nyfiken :)
tänkte lägga in lite bilder sen kubbkvällen med, dem är för sköna!!



fråga mig inte vad som händer här...




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förlåt gumman :/

2010-06-23 @ 16:49:41
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: olivia

nej nu jävlar blire döden för dig

2010-06-23 @ 17:12:08
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0