rabarberpaj it is

Ja, det är precis vad det är dags för nu! Kalla mig hemmafru. Städat och bakat två feta rabarberpajer.
Det är väl sån jag är bara. Den ser riktigt ljuvlig ut, så får vi se om den smakar så också.

Har det hänt att jag misslyckas? Nej..... eller okejdå. om jag ska vara ärlig vad jag riktigt blond igår när jag skulle göra snabbmakaroner. Dem var helt perfekta tills jag gick iväg i tre minuter och pratade i telefon.
När jag kom tillbaka var dom stora som hus och smakade vidrigt rent utsagt. Det var en nit enligt mig.
Hur dum får man vara även om man ställt undan dem från plattan är vattnet fortfarande kok hett. Jävla blondin!!

Men nu glömmer vi det. Snart kommer baby. Så ska sätta på lite coffe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0