04.24

Det var då jag vaknade av mamma och pappa pratade med ett högt tonläge. Jag kollade på klockan och den var över fyra. Min första tanke var, har dem inte lagt sig ännu? Jag vände och vred på mig då jag hör pappa säga att det står åtta polisbilar och en stulen bil utanför huset. Inte illa en söndagsnatt, haha! inte alla som har det minsann. Jag trodde det var ett skämt eller åtminstonde en dröm. Men när jag vaknar står det en skrothög till bil på våran infart. Tydligen så var det frågan om ett bilrån. Smart av föraren att köra in på vårna lilla väg. Där vägen slutar, rätt åt dom va. Själv tycker jag det är skit spännande att det står en bil där, crazyness huh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0