21 mars

Ingen vill nog veta hur jag har mått idag. Det tog sig rejält igår ska jag säga. Ännu en kväll som slutar på tok för tidigt.
Var jag sjuk eller fick jag i mig för mycket av det goda?

Vinglade iallafall hem vid tolv-snåret. En bussig kille hjälpte mig! Ni som hade turen att se mig igår lär nog aldrig göra det igen ;) Dagen har iallafall spenderats med chips och dipp. Perfekt dagen efter och perfekt sällskap. Puss!
men förövrigt var kvällen lyckad, middagen var top notch! Hoppas den slutade bra för alla andra. Speciellt för lilla luisa!

Kvällens fotspår fortsätter i soffan med en film. Take care, oli.
 

Härliga brudar!


Kommentarer
Postat av: Luisa

Ohja, det gjorde den;) Kul att du kom!<3

2010-03-21 @ 19:27:51
Postat av: olivia

Tack så mycket för igår. Gilla gilla gilla <3

2010-03-21 @ 19:45:11
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0