26e mars

Godmorgon sunshines!

Jag gick upp för en timma sen efter 8-timmars skönhetssömn. Som vanligt när pappi är hemma så blev jag väckt med frulle på sängen. Han har börjat skämma bort mig nu en gång i veckan, deni!

Förkylningen är påväg bort dock har jag fått hosta istället, men det kan jag leva med. Duktig som jag är har jag dammat av rummet. Behövdes. Dagen är egentligen full späckad så förhoppningsvis trillar inte ihop av sjukdom.
Berättade ju om min lilla hemlis förra veckan. Det kommer inte bli en sån stor hemlis efter idag :)
I eftermiddag ska jag träffa bettan för en fika på mingan och efter det blir det nog en kväll med min favorit grabb! Innebandy ikväll också. Måste bli frisk tills imorgon. S ska firas stenhårt.

  
Såhär kommer min vår se ut. Välkommen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0