8de Mars

Hallå allihopa!
Sitter här och fryser tills döds. Ibland hjälper inte te men tur att brasan här hemma är varm som jag kan ställa mig vid snart, hehe. Jag och f gick en långpromenad innan, vilket kändes underbart när man fortfarande känner sig lite seg efter helgen. Plus att jag vaknade upp med en go huvudvärk! Efter promenaden gick vi tillbaks till f och jag åt middag och hon frulle. Jag läste bloggar och drack te och hon satt och pluggade. S kom och sällskapade oss. Jag läste lite psykologi och förhörde S som naturligtvis kan allting redan (utan att ha pluggat). Nu är jag hemma och ska lägga mig i soffan en stund. Välkommen tillbaka huvudvärk! S kommer till mig snart så ska försöka vila lite innan det. Dagens träning är redan utförd och snart dagens plugg med. Check check ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0