ännu en dag...

Hejs!

Hur mår ni? Hoppas ni mår bra iallafall. Själv kom jag precis hem för en stund sen, en aning stressad. Men jag mår bra kan jag säga! Jag och E har varit och fixat godis och tapet till våran monter. Så nu sitter jag här och försöker fundera ut hur våra 20 kilos playwood skivor skall stå upp. Allt kan inte vara lätt här i livet och framförallt så går allting att lösa. Det hänger ju dock på mig nu ;) hehe och någonting annat jag vet är att man inte ska hänga läpp för diverse saker. Det har vi inte tid med här i livet. Alla borde vara glada och vara vänner. Eller hur? ;)

Idag är jag inte stolt över vad jag har ätit. Nej usch, det ska vi inte prata om. Funderar på att ta ett skönt bad och coola ner lite men inte ens det har jag tid med just nu. Det är därför jag längtar så otroligt mycket till helgen så jag kan slappna av. Sen nästa vecka börjar nya tag igen! Kvällen kommer att bestå av plugg plugg plugg så mycket att jag kommer känna mig riktigt stolt. Promise! Belöningen består av andra avenyn & true blood om jag har tur!

Förresten, idag gjorde jag någonting väldigt läskigt. Ja, så borde man kunna kalla det. Om ni har tur så berättar jag nästa vecka. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort och jag vet inte vad som kommer att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0