B-party for hanna

Igår vankades det födelsedags fest för vår fina vän hanna. Hon bjöd på pajer av olika slag och kladdkaka med och utan smör och en av dem var det en halv burk kakao i. Haha busen =) alkoholen tog väl sig för de flesta och det började bli dags att dra till oscars. fiona och några åkte i förväg vilket var tur för de eftersom våran buss var försenat typ  40 minuter. Vilket inte var okej eftersom det resulterade i lite dyyyrare priser och att vissa inte kom in.

Jag och en annan kom in och jag klarade mig in utan att visa leg o betala. stammis, höhö! nej men kvällen var bra, dock inte mer än så. Lite synd att alla andra brudar inte kom in.
Redan vid ett var mina fötter inte med mig. Invigde mina nya boots som jag till slut inte orkade stå i för det värkte så otroligt. Jag tvingade bort f från dansgolvet för några minuters vila. Tror ni det hjälpte eller? haha gud vad jag ville dansa när jag hörde min favorit låt. Det är inte alltid lätt! Jag sov iallafall hos min lilla bejb like always.

Nu sitter jag här nyduchad och ska snart blåsa håret. Ska susa iväg till town och käka sallad med jonnis.
Stantos sallader är fan heliga. Jag älskar älskar dom.

Snodde några bilder från snyggisen sohlin.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0