bizzy ddddday

Hallå!

Dagen har verkligen sprungit iväg idag. Den började med planering för UF-mässan. Kan inte påstå det går som vi vill.
Vårat företag ligger typ inte så bra till på pengafronten om jag ska vara ärlig. Det vi verkligen är ute efter är en stor plansch som vi vill förstora och trycka. Men omöjligt utan pengar. Vi tog reda på idag att det skulle kosta runt 1000 lappen för oss och då har vi fått ett schysst pris. Detta är dagens dilemma. Förslag på någon cool monter till en tandbortshållare? våran idé kommer nog spricka snart.

Sedan stod det slingor på schemat. Nu sitter jag här med nyslingat hår. Man känner sig alltid snyggare med fräsht hår. Har dock inte tagit ut tofsen sen jobbet så har inte hunnit se hur det blev ännu. Stress stress & stress har min dag endast handlat om idag. Kanske lägger ut en liten bild sen om någon är nyfiken. Tack förresten, älskling! Supernice!

Laddar för te och desperate h som följs av cougar town. J har tjatat ihjäl sig. Nu får det ta stopp. Hoppas fan det är så bra som du säger... förresten vill jag hälsa grattis till min fina vänn hanna som fyller 19 idag! tack för i lördags!



Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah,. tjatat ihjäl mig och nu ska jag tjata lika mycket tills nästa tisdag,. tvkväll yeah! visst var det bra? Hoppas du är nöjd med håret gummsan <3

2010-03-10 @ 14:58:50
URL: http://jonnajosefins.blogg.se/
Postat av: olivia

Helt ok;) men det var ju en serie. trodde det var en talkshow ju!

2010-03-10 @ 18:08:04
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha tack gumman, men seriöst, vad är det för äcklig fyllebild? haha

2010-03-11 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0