en liten fågel..

en liten fågel viskade i mitt öra att man måste älska sig själv innan man kan älska andra. Och enligt min mening är det helt rätt. Kärleken blir riktig och verklig. Den blir äkta helt enkelt. Det är nog bland det finaste och bästa citatet jag hört. alla människor är fina människor, någonstans där inne så har vi alla det. frågan är då hur långt man skall behöva gå för att såra och leka med känslor? Olycklig kärlek är inte en dans på rosor. Snarare tusen knivhugg i hjärtat. Så känns det för alla. Alla blir sårade förr eller senare, sorry!
Det hänger på oss hur vi hanterar det. Det bästa hade ju varit om problemen bara studsade på ytan och tillbaka.
Älskar vi oss själva, så ska vi inte behöva såra oss heller. Tänk på det =)

Jag har klarat det. Jag har lärt känna mig själv. Endast jag vet hur jag fungerar och jag vet hur jag ska handskas med mina problem. Jag tycker jag har lyckats. Jag mår bra.

Förresten, snart trillar fornis bok om kärlek in i min brevlåda. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0