Friday night

UF-mässan är över och det skriker av glädje inom mig faktiskt. En lättnad. Dagen har varit mycket givande måste jag säga. Att gå runt och kolla på alla duktiga UF-företagare är verkligen intressant. Alla ideér är så otroligt bra, fanns nog ingenting som jag tyckte var riktigt dåligt. Något som var osmart av mig var att inte tog ut pengar eftersom det fanns otroligt mycket sköna prylar som jag gärna hade tagit med mig hem. Hade helt enkelt för mycket att tänka på med vårat egna företag. För våran del gick det bättre än förväntat och var nog ingen som inte gillade våran produkt faktiskt. Håller med om att den är ganska clen ;) Dagen har iallafall varit lång och väntan på att få åka hem var olidlig. Nu har jag både fått i mig te och huvudvärkstablett, så nu känns allting toppen!

Lägger in bilder senare så ni får se hur våran omtalade monter såg ut! Haha.
Just nu är simone på väg hit. Blir girly, all night long :) och självklart tagga inför morgondagens händelser. Då ska vi slå klackarna i taket. Det behöver jag.

Love

vilken sötis!

Kommentarer
Postat av: angi

ja tyvärr är det ju så... MAn får ta en dag i taget !



HA en bra helg nu. Kram :)

2010-03-20 @ 09:09:33
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0