fruksallad plus en snygging

Nyduschad och klar! Sitter och väntar på tyra&bella live faktiskt. Ska hämta min dagliga kvällskopp med te och invänta fem ihärdiga minutrar. När jag gick ut innan blev jag så otroligt chockad när jag varken kännde sus eller dus.
Jag behövde det efter fyra instängda dagar.

Efter stan gick jag och godingen hem till henne och gjorde fruksallad. Vi satt och gosade på hennes balkong och drack te. Man måste ta vara på våren faktiskt, jag brukar inte göra det annars. Men det är så härligt att få komma ut efter en alldeles för lång vinter.

Annars har jag ätit våfflor. Det är trots allt våffeldagen, har ni ätit det? :)
Nu måste jag skynda mig, hinner inte skriva mer. Tog längre tid än vad jag trodde. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0