Miss H.

Hej snyggingar!

Precis kommer hem från en superlång o mysig fika på mignon med mrs. heydeck. Hon har flyttat till vår andra största stad så därför ses vi inte speciellt ofta längre. Så ibland blir det någon fika emellanåt, mycket när jag brukade åka till gbg mycket. Men nu skulle hon hit då ska man passa på att träffa den solstrålen =) Hon är bara glädje och jag älskar det. I need it! Idag var också början på en ny skolvecka. Tre månader, hjälp. Sen aldrig mer.
Förövrigt så har jag börjat gå som en kärring. Ni skulle sett mig när jag skulle gå till bilen, ungefär 200 meter. Gör så jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tips på vad man ska göra?

Snart börjar äntligen desperate h. Alla serier börjar denna veckan så det blir mycket man ska följa. Då försvinner ytterligare några timmar på dagarna. Projektarbetet pronto! Innan kvällen når sitt slut ska jag även hinna med att baka hallongrottor som jag ska ta med till våran lilla scratch grupp. Inget svårt val. gick på feelings. Just nu spökar det en grottmänniska inom mig.. so why not?

Heydeck & jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0