NIGHT OUT

Haaj!

Nu sitter jag här helt klar, ovanligt. Jag som alltid stressar in i sista minut. Har precis målat naglarna så jag tänkte att jag slänger iväg ett litet inlägg medans de torkar. Stoppat i mig lite annanas och kesella, lite mellis innan vi ska äta ikväll. 
Vi ska till en snygging vid namn luisa. Det är hennes 18 års fest. Jag minns hur det var, jag var så jäkla spänd hela dagen. 
För jag vet inte varför, men det är allitd då så jobbigt när man har fest själv. Man får helt plötsligt så mycket att tänka.
Men nu är du iallafall vuxen, så nu börjar dina heta nätter på oscars! ;)

Skulle tagit ett kort, men tror inte jag hinner det. För blir snart hämtat. Ni får alla ha en underbar kväll!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå ni är väl aldrig på oscars? ;)

2010-03-20 @ 18:02:13
URL: http://jonnajosefins.blogg,se
Postat av: olivia

Retas inte jonna!! ;)

2010-03-21 @ 13:36:32
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0