Nighty night bitches!

Nu har lille fisen gått hem. Efter stantons besöket gick vi till hemmakväll och hyrde film och köpte lite snask. Nu är iallafall jag för mätt. Nästan så man inte behöver äta någon frukost. Vi hyrde "flickan" en besvikelse. Jag trodde det var någon film som var snarlik beck, wallander filmerna. Men ack så fel man kan ha. Filmen hade absolut ingen handling och då menar jag det. Vi satt som små barn och väntade på att någonting skulle hända och konstigt slut hade den också. Hyr den inte!

Sitter här och gnuggar i ögonen. Mascaran har blivit så smulig så det kliar i ögonen och även ögonen vill stängas. Vaknade halv tio idag för jag skulle upp och jobba. Erkänner att det inte är heelt roligt att pallra sig upp på morgonen när man har vart uppe till tre. Börjar kvart i tolv imorgon. Vilken lyx för lille mig som alltid ställer klockan. Skamligt hehe!

Känner en stark saknad av en viss person! Det är hela sanningen. Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0