ostkrokar

Älskar måndagar! Nat. Probably den dagen jag hatar mest på hela veckan, anledningen till det är väl för vi går i skolan till fem. Vi börjar tolv dock, det är väl å andra sidan ganska skönt efter mina hårda helger höhö.
Efter skolan trampade jag direkt till E där det var plugg högst upp på listan. Innan plugget åkte vi och köpte "ostkrokar" Lär mig av den bästa, maria montesami! ;)

Nu har vi gett upp. Det blev ganska många timmar men ändå kan jag inte påstå att jag kan det utan och innan. Rekomenderar inte att plugga dagen innan. Har missat alla genomgångar för jag har vart sjuk hela veckan. Så kan det vara. Något jag kan vara glad för är att mitt lov börjar redan på torsdag. Självklart börjas den med jobb och fest. Min bästis fyller 19 och hon skall firas. Vi har varit bästisar i många år nu och fler ska det bli.
You're still stuck with me biaaatch ♥
Ska även passa på att gratta en annan snygging från l-staden som också fyller år, nämligen mallan!
Så grattis i förskott =) hoppas du gööör stadt i helgen då.

Idag blir det inte mer än såhär. Imorgon blir det en kortis i skolan, sen träffa S för lite bus. 
Jag ska tipsa om olika te sorter. Som lovat, av en trogen läsare. Hoppas jag kommer ihåg det bara. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Väntar fortfarande

2010-03-30 @ 17:48:45
URL: http://lisaliv.blogg.se/
Postat av: olivia

det kommer lisa, ikväll ;)

2010-03-30 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0