Promenad i solen

Nu har jag lagt ifrån mig telefonen från en halvtimmes tjöt med vänner. Sitter fortfarande instoppad i min gosigaste filt och försöker bli varm efter en lång dusch. Morgonrock, i need you! Efter en dag på jobbet som gick galant har jag och jonna även träffats för en härlig långpromenad i solen. Kan inte påstå jag promenerat mycket i vinter men idag var det perfekt väder. Gäller bara att hålla tempot! Efteråt gick vi hem till mig och gjorde en kopp mango te. En favorit i hyllan!

För tillfället sitter jag och pluggar psykologi. Det är ett ganska flummigt ämne! Det hade vart roligare att gå och kolla WIC med jonna o jennifer iallafall. Men har ju lovat mig en sak och det ska jag försöka hålla.. även om jag inte kommer göra saker och ting i tid så ska jag få det gjort.

Övergår till pluggisoli igen tillsammans med soppa och efter det vampire diaries.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0