Så kul har jag

Förkylningen har hittat hem hos fröken eriksson. Mycket opassande tycker jag dårå =) men det är ingen som lyssnar på det, haha. Jag gillar att vara sjuk på låtsas ibland men nu börjar jag bli sjuk på riktigt alltmer och jag har tröttnat på det. Hur kul är det att ligga i sängen och kolla på tv hela dagarna? Visst, kanske det man längtar efter en hård vecka i skolan eller på jobbet. Men fan inte flera dagar i rad..

Nu finns det inte mycket jag kan göra än att hoppas att den blir bättre tills slutet på veckan. Från och med fredag kommer det ju hända en del saker och då vill man ju vara på topp! Det blir väl bara att kurera sig som det så vackert heter och hoppas förkylningen försvinner. Något som börjar komma igång är iallafall projektarbetet. It's true. Jag har till och med börjat på projektplanen. Duktigt olivia! (På tal om något annat så berättade S till mig att om man börjar prata om sig själv i tredje person älskar man sig själv liiiiite för mycket) Kan detta stämma? Haha. Mitt kära ex gjorde ju detta. Behöver jag vara orolig? ;)

Precis kollat på dating in the dark och har ett litet break innan cougar town. Gilla.
Dags för te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0