Snabbt snabbt

Jag som trodde det värsta var över nu.. Men snön håller i sig och den vägrar försvinna, men det är bara att le och vara glad ändå. Förövrigt så är jag pigg som bara den efter en tidig träning.
Z U M B A det var jätteroligt, dock såg man lite lost ut i början. Men hoppas det går bättre ju mer man går på det! Det roligaste var att man skrattade åt sig själv för att man såg ut som en galen gorilla men det är ju meningen att träning ska vara kul så, haha. Åt knäckisar och ägg till frulle snart blir det dags för middag! Rester från pajen igår men jag älskar det. Efter träningen har jag suttit och skrivit klart en artikel om en dietist jag intervjuade i veckan. Done done and done! Gött är det. En kvar på listan sen lite annat smått och gott. Nu blir det stenhårt plugg i en månad till sen är det påsklov och då ska jag vila huvudet. London trip? Sugen.

Mysig kväll igår hos mrs odenius. Satt och kollade på avsnitt av svenska hollywoodfruar och blåsningen.
Vi myste, vi drack te. Vi skratta, vi skrek. Om man har tråkigt ska man absolut sätta på ett hollywoodfruarna. Maria är ju helskön och hon säger så knäppa grejjer att man viker sig. Det är så det ska va!
Tonight blire jobb och måste bara säga att det är så jävla skönt att redan ha tränat. Puss på er

Måste bara lägga in detta klippet så ni kan få en inblick hur kul det ser ut. Ungefär så här;

Kommentarer
Postat av: loooolllooooooooo

jag förstod inte riktigt.. hade jag skrivit roligt? :

2010-03-01 @ 16:13:02
URL: http://justlollo.blogg.se/
Postat av: Miss Frick

det ser ju hur kul ut som helst =)

2010-03-01 @ 21:14:08
Postat av: olivia

det var skitkul ;) testa om du får chansen!

2010-03-02 @ 19:34:17
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0