VAMPYR KÄRLEK

Som jag skrev i tidigare inlägg har jag blivit helt sold på vampyrer. Först kom filmen New Moon och fortsatte med serierna True Blood & Vampire Diaries. Jag kan inte hjälpa det, men hur sexiga är dom inte eller?
De kan både vara bad boys och snälla. De är otroligt överbeskyddande, vilket alla tjejer vill känna sig med en kille. (självklar inget som skall strida över gränsen) Men man vill ha en som man känner sig trygg med och en som skyddar en från allt. Och sist.. så är det något med deras ögon som gör att man bara dras till de ännu mer.

Någon mer som känner som jag? ;)

Vem är din favorit?




Kommentarer
Postat av: lina

true blood äger men de andra är sämst!!

2010-03-18 @ 22:18:33
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com
Postat av: lina

bill <3



och eric <3

2010-03-18 @ 22:19:13
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com
Postat av: Hanna

fett kåt på vampyrer! haha

2010-03-19 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0