våren är på ingång....


Är det bara jag som tycker att våren börjar närma sig lite? Eller med stormsteg rättare sagt. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Finns nog inget som gör mig gladare just nu. Min kropp skriker "UT MED DIG". Så därför har jag i princip spenderat dessa dagar med långa promenader. Samtidigt som man njuter av solen så får man träning på köpet. Jag tycker det är så härligt att bara gå och gå. Idag träffades jag och jonna och gick vid havet. Samma sträcka som jag och S gick igår faktiskt. Jag har laggt märkte till att mer och mer människor har börjat komma ut från sina bon nu. Så det är inte bara jag som njuter. Tänk vad lite sol kan göra =)

Imorgon står klockan på sju trots en halvtimmas sovmorgon. Man får ju inte missa bella & tyra på vakna imon!
Det står skola & UF planering på listan. Kanske ska jag hinna umgås med min vän A också, hoppas.
Sen blir det ett hårt träningspass och plugg. Som sagt, kan inte lova intressanta inlägg eftersom skolan är prio ett.
Kanske gör något undantag och berättar lite smaskiga detaljer ;)


Kommentarer
Postat av: Robban

Underbart är de att våren är påväg! :) Snart är de sommar!!

2010-03-15 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0