vi smakar bättre

Sitter och läser michaelas bok och nu tog det stopp. Kan inte släppa ögonen av det jag precis läste. Det träffade mig rakt i hjärtat. Så rätt.



Blandannat om hur det är att vara singel när man inte är det. Inte för att man inte är nöjd utan bara för man vill känna känslan.
Jag har alltid tyckt att vi smakar bättre än jag, så har det alltid varit för mig. Så är det inte för alla.

Som singel kan man känna sig så ensam att man ibland glömmer bort de gångerna man kände sig ensam med sin pojk eller flickvän. Gud, hon skriver att det kommer så mycket mer med ett förhållande. Det är sant.
Det kommer en verklighet som är så mycket mer. Ibland är man inte nöjd över det man har men det är viktigt att inte ta någon för givet. För bortom alla dessa tankar om hur singellivet kan vara uppsattar man väl ändå mest när man kryper ner i sängen bredvid en varm kropp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0