feber oh yes

Jag älskar inte min kropp just nu. Det är hur fint väder som helst. Säkert den finaste dagen på året och jag ligger hemma och svettas som en gris. Det är inte kul att ha feber en dag som denna. Jag har öppnat alla fönster som går, haha. Något som är väldigt dumt är att sova med världens tjockaste filt. Hur varm blir man inte då när man vaknar? Haha.

Jag känner ett kladdkake sug igen. Det är inte ovanligt om man heter Olivia. Jag vet inte varför men jag tycker synd om mig själv nu att jag har lust att äta så mycket tills jag spyr. Mysigt, yes!

Och en hälsning till världens mest patetiska människa. Jag blir så otroligt äcklad av dig. Ju mer jag ser och hör om dig får mig att vilja sätta fingrarna i halsen. Du tror jag bryr mig men jag ska säga dig att jag kan inte bry mig mindre. Det är dags att börja tänka nu gubben! Det är dags att växa upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0