kungsmässan

Nemään tjaaaa!

Vad jag hatar och älskar mig själv just nu.. jag bara gör det alltså.
Har precis kommit hem från kungsmässan. Jag, em, e och agni har vart och strosat runt och det blev en del shopping också! har en bad feeling just nu, att jag kommer var luspank inom kort. Skärpning!
Jag bara älskar bilresan både dit och hem. Hoppas ingen såg oss, men det var iallafall riktigt hett ;)
men det var en aning FÖR galet. Det dunkades sexy bitch och stereo love på högsta volym (LÄS med öppet tankfönster) tur att ingen såg mig och em i baksätet för vi var inte helt normala, haha.

Skön dag iallafall med awesome väder! Sånna dagar gillar vi! Nu får jag abstinens.... sugen på vin. Annis, vad säger du? ;)

Ska hoppa in i duschen sen ska jag träffa b en sväng. Får se vad vi hittar på!
Hoppas ni mår bra mina snyggingar. Jag har iallafall aldrig mått bättre ;)






Så jävla kul. Vi har nog gjort precis likadana things idag, honey.....
love it




mmmm... ni förstår ju vad jag menar nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0