vilken skräll!

Ja det är bara förnamnet på hur det var i fredags! Riktiga as var vi allihopa :)
vi drack så vi låg på marken, vi kissade ute, vi skämde ut oss brutalt. Vissa sprang endast i string-trosor, vissa visa könsorganen, vissa bjöd på dricka till småbarnsfamiljer.. Haha! ja en mycket LITEN del av allt som hände. Och nu har vi nog förstört för alla tvåor och resten som kanske inte får ha en jippodag nästa år! Det är tråkigt för dom, för vi hade tamefan jävligt kul!
Jag som tyckte vi var ganska lugna. Men när socitén öppna tidigare för våran skull för pollarna inte kunde ta hand om alla så borde ju det vara riktigt illa.

Igår orkade jag som sagt inte ta mej upp ur sängen för jag hade sån huvudvärk. jag vill inte ens prata om det. Vinet slank ner alldeles för snabbt och det slutade ändå rätt bra för att ha druckit för mycket. Festade nog i tolv timmar? Haha. Men kan ju inte påstå jag var livlig på kvällen. Jag satt i ett hörn på krogen och rörde mig inte ur fläcken. Det är så det ska vara ;)
Men tyckte det var riktigt kul i fredags.. kommer nog aldrig glömma den dagen, vilket är bra. Man får vara ung, dum och full innan studenten. Det är vi fan värda iallafall jag ;) efter allt slit.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0