zippzippp

Det blev bra igår trots ovädret. Vi började zippa lite vin hos kapstaden. Sen vidaret till Mr. Thörn med ett gäng brudar och boys! Lite omväxling med ett annat gäng men det var mer än okej faktiskt. Som vanligt var karin på g, redan efter några glas spiller den lille krabaten på soffan. Som det kan gå. Äh, det tog oss för oss andra med tror jag.

Vidare till oscars där jag satte mig ner och prata med några främlingar och pratade verkligen om allt och inget. Måste jag vara så jävla öppen när jag har druckit alkohol? Jag hoppas jag inte sa något dumt som jag kan ångra mig för men jag är rädd för det tyvärr, haha. Både Em och a försvann snabbare än kvickt. Em, ring mig? :)
A försvann bort med några killar.. hihi hon var lite busig igår kan man säga. Men alla behöver vi kärlek och då menar jag på alla sätt ;) Det är inget konstigt. Men självklart finns det nosiga människor som vill lägga näsan i blöt, men enjoy :) Kvällen erbjöd det mesta faktiskt diiiiiiiva to angel u name it!

Sitter och lyssnar på i huvudet av en brat i brist på ingenting. laaaame!
Ska träffa annis snart. Vi ska mysa kanske träffa några, vem vet ;) En mysig dejt, maybe?

Bilder kommer.. KYSS SNYGGINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0