big big love

Varför i allsin dar ska det bli så fruktansvärt kallt just precis nu? Jag sitter och försöker gosa i min one piece. Men istället sitter jag och fryser som en idiot. Måste sätta på lite te tror det är det enda sättet för mig att bli varm. Mina fossingar är ISKALLA. JAG menar iskalla. Okejdå, jag har inga sockar. Men te och sockar är det dags för nu!

Imorgon stänger jag. Så blir väl att göra något vettigt på dagen. Träning med Frida blir det iallafall! Både nyttigt och vettigt. Sen klockan fem ska man vara på plats på jobbet och göra lite nytta där med.

Jag behöver min man bredvid mig! Han är min värme och min stora kärlek.


Kommentarer
Postat av: ellinor

träningen ger nytta så länge du inte sitter och äter pommes på rasten hihi :)

2010-11-08 @ 23:03:22
Postat av: Anonym

sötnosar!

2010-11-08 @ 23:05:58
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0