I got my eye on you

Hello babes!

Nu är jag här igen. Kände att det var dags för en lite update och summering av helgen.
I lördags hade jag en lång sovmorgon. Välförtjänt efter en sen stängning. Jag och min prins lunchade på stan! Det blev vår frukost. Båda två fick med oss en kasse iallafall. En snygg tischa till erik och ett linne till mig. Like it!

Efter både bakning och städning bjöd vi patrik på fika. Snabbkäk hos mig och sen korkade vi upp vinflaskorna. Vin hos erik med mina bästisar plus han och patrik. Blev en asmysig förfest med massa skratt!!
Dock lite för mycket vin för min del, he he. Slutade med vatten på Oscars.

Söndag - kortpass på donken. Tacos och bastu med E och tillslut filmkväll med filmligan, som, som vanligt bestog av Rasmus & Nina, Patrik och Gabbe. The new daugther hette filmen iallafall. Faktiskt rätt bra och äcklig. Sevärd.

Och idag? gissa vad jag gjort? Just precis. Jobb tills nu. Så var dagen slut.
Fast det har varit en bra dag. Goda nyheter och jag är riktigt nöjd över mig själv. Men håll ut, jag ska berätta. Men inte just nu bara..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0