Min ängel

Goddag mina damer och herrar. Härligt med sol ute idag! Tycker faktiskt det är lite mysigt att det ligger frost på marken när solen skiner. Livet känns för underbart då.

Blir ett snabb-inlägg för ska snart hoppa på cykeln och möta min fina prinsessa, S såklart. Hon är hemma från norge-landet. Kommer krama ihjäl henne. En sann ängel.
Hon kom och överraskade mig på jobbet. Det börjar bli en vana snart! Snart hoppas jag att londonbrudarna kommer hem och dyker upp när man minst anar det.

Idag blir det jobb på Claudell. Jag ska stänga idag. helt alone denna gång! kommer gå prima! Om ni traskar på stan så kom gärna ner och säg hej! Och självklart kika i butiken, den är verkligen jättefin.

Nu måste jag pysa. ha en fin dag!



OCH glöm inte att gå in och rösta på tischan! Man kan rösta en gång per dag. Just do it! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste du <3

2010-11-17 @ 17:21:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0