Nu är jag redo för lite eftermiddagsträning..

Nu är jag redo för lite eftermiddagsträning. Skönt att börja dagen så eller nu är klockan ganska mycket men ändå. Det blir easy line och efteråt blir det bad&bastu med roos och sen inväntar jag fröken fritzon. Det var lite roligt igår när jag och frida gick på aerobic klockan tio. Det var jag, frida och 6 gamlingar. cute. Blev lite gym efteråt. Känner mig väldigt ny på gymmet eftersom jag knappt vet vart eller hur man anväder maskinerna. Så fick lite personlig coaching kan man säga, haha. Känns helt rätt att jag har bytat. Ångrar det inte en sekund.

Så ser väl min dag ut. Sen blir det jobb. Andra stängningen som gäller. Tror det är idag jag ska ha utbildning igen. Hört att det är ganska easy så klarar nog mig.. jag kommer lätt bli king där.


sportbh från hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0