shame on me

Hej igen!

Vad har ni hittat på idag?
Själv har jag faktiskt inte gjort något nytta alls. Skippade träningen för att jag var för trött. Och ätit bra har jag inte heller, har rättare sagt förätit mig på nybakta kanelbullar. Shame on me!
Träning blir det nog på morgonen imorgon om jag orkar.

Fått några kommenterer om vart jag fått jobb någonstans. Kika in imorgon så berättar jag!
Imorgon har jag fixat en liten suprise till mig och b-friend. Kommer nog bli lyckat! Härligt framför allt...

Nu måste jag kika på mina serier, jag är lite efter. Love

Kommentarer
Postat av: alicia

mena du att vi ska kika in på ditt jobb eller här på bloggen ? ;) hähääh..skriv om de NU! :P

2010-11-11 @ 14:51:50
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0